Навчання
є безперервним процесом, який починається при народженні і продовжується
фактично до смерті людини. При цьому кожен його етап має важливі наслідки для
життя людини і суспільства. Тому глобальне завдання XXI століття у сфері освіти
– розвиток всеосяжних систем навчання протягом усього життя: від раннього
дитинства до зрілого віку.
Відповідно
до листа МОН України 27.06.2014 № 1/9-341
,, Щодо організації роботи в дошкільних навчальних закладах у 2014/2015
навчальному році”одним із пріоритетних
напрямків освітньої роботи з дітьми дошкільного віку є забезпечення фізичного, психічного і
соціального розвитку дітей раннього віку
(від 1 до 3 років).
Період раннього
дитинства є визначальним у становленні фізично та психічно здорової особистості.
Здобуття якісної освіти залежить від фундаменту, який закладається у перші роки
життя людини. Організація та проведення педагогами своєчасної освітньої роботи
з наймолодшими дітьми дуже важливі.
25 листопада 2014 року на базі Кам’яницького дошкільного
навчального закладу ,,Капітошка” Кам’яницької
сільської ради Ужгородського району,
Закарпатської області відбулося
засідання районного методичного об’єднання вихователів груп раннього віку ДНЗ та НВК з проблеми ,,Формування рухових
навичок у дітей
раннього віку”.
У методичному заході брали участь також медичні
сестри та методисти навчальних
закладів району, оскільки одним із питань, які розглядалися, було здійснення медико-педагогічного контролю
за фізичним розвитком дітей.
Учасників
методичного об’єднання привітала та
побажала присутнім плідної праці Тетяна Гирич, завідуюча дошкільного
навчального закладу ,,Капітошка” села Кам’яниця.
Присутні мали
змогу ознайомитись із роботою закладу, впевнитись в тому, що для дошкільнят
створені всі належні умови.
Вихователь Оксана
Кузьма провела фізкультурне заняття з дітьми Імолодшої групи ,.Допоможи їжачкові”.
Методист
Ужгородського районного методкабінету
Ужгородської райдержадміністрації
Наталія Немеш надала методичні
рекомендації щодо здійснення медико-педагогічного контролю за фізичним
розвитком дітей, проведення аналізу заняття з фізичного виховання.
Вихователі та методисти провели аналіз заходу, та зазначили,
що педагог використала
ефективні засоби та прийоми організації дітей, якими
захопили не тільки малят, а й усіх присутніх.
Провівши хронометрування
щільності заняття, педагоги прийшли до
висновку, що моторна щільність була
оптимальною. Медсестри , вибудувавши
фізіологічну криву заняття, тобто графічне
зображення частоти серцевих скорочень на основі зміни
частоти пульсу, визначили, що фізичні вправи та
їх послідовність були правильно
підібрані,
запропоноване
навантаження
відповідало рівню розвитку та підготовленості дітей.
Під
час ,,круглого столу” Марія Мишанич,
вихователь Середнянського ДНЗ , презентувала свій досвід роботи щодо
організації фізичного виховання, Оксана Кузьма, вихователь Кам’яницького ДНЗ,
розповіла про організацію роботи з дітьми раннього віку, Т.Гирич, завідувач, та
М.Поляк, медсестра Кам’яницького ДНЗ, поділилася досвідом роботи щодо
здійснення медико-педагогічного контролю за фізичним розвитком дітей.
Також для учасники заходу
оглянули виставку нетрадиційного обладнання
для занять з фізичного виховання та ознайомилися з новими
педагогічнии технологіями ,,Фітбол-аеробіка” та ,,Фітнес-аеробіка” .
|