Соціально-економічне виховання дошкільнят.
Чи потрібне сучасним дітям соціально-економічне виховання? Справді, на перший погляд вміння ощадливо використовувати ресурси (зокрема. й матеріальні), розумно розподіляти витрати та планувати бюджет не потрібні дітям. Утім розуміння усіх тонкощів ведення домашнього господарства значно полегшить надалі самостійне життя людини в суспільстві.
Головне завдання соціально-економічного виховання дітей у дошкільному навчальному закладі – зацікавити дітей темою та сформувати у них базові економічні знання для майбутнього життя в суспільстві. Навчати дітей основ економіки потрібно цілеспрямовано, а розпочинати слід вже в дитинстві
Саме тому чергове засідання школи педагогічної майстерності вихователів дошкільних навчальних закладів району, яке відбулося 24 листопада 2016 року на базі Руськокомарівського ДНЗ Руськокомарівської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області, було присвячене соціально-економічному вихованню дошкільників.
Гостей щиро вітала Світлана Баб’як, завідувач ДНЗ. М. Фетько, вихователь Руськокомарівського ДНЗ, презентувала досвід роботи педагогів Руськокомарівського ДНЗ по економічному вихованню дошкільнят
Далі учасники заходу із задоволенням відвідали відкрите заняття ,,По дорозі до аукціону”, проведене ФетькоМ.І., вихователем Руськокомарівського ДНЗ.
Н.Немеш, методист Ужгородського райметодкабінету,вказавши на значимість та завдання економічного виховання дітей дошкільного віку, розповіла про діяльність міжнародної організації ,,Афлатун”, та програму комплексної соціальної та економічної освіти дітей ,,Афлатот”, відмітила, що навчання дітей за цією програмою організоване більш ніж у 90 країнах світу та кілька років тому до переліку цих країн увійшла Україна; крім того, нагадала про досвід роботи вихователя Розівського ДНЗ Готри О.М., зокрема, рекомендувала широко використовувати у роботі дидактичні ігри економічного змісту, сюжетно-рольові ігри; відмітила, що у матеріалах досвіду роботи О.Готри є конспекти занять, розваг,розробки ігор, економічних задач для дітей дошкільного віку, примірні плани роботи, добірка художніх творів тощо,
Крім того, з метою розширення знань педагогів щодо основних завдань, форм та методів соціальної і фінансової освіти дошкільників, перевірки розуміння педагогами тлумачення ключових економічних понять Наталія Немеш провела інтерактивний практикум ,,Соціальна і фінансова освіта дошкільників” .
Цікавим був і майстер-клас, проведений Тетяною Логиновою, вихователем Баранинського ДНЗ, по виготовленню іграшки з покидькового матеіалу ,,Сніговик із старої шкарпетки”
С.Баб’як, завідувач Руськокомарівського ДНЗ, виступила з доповіддю ,,Гра як засіб економічного виховання дошкільників”.
Проведений захід поповнив скарбничку вихователів знаннями та практичними навичками, позитивними емоціями.
|