Розпочався семінар привітанням учасників керівником школи Пекар Тюнде Яношівною, яка ознайомила присутніх із візитівкою закладу освіти, презентувала світлини шкільного краєзнавчого музею.
Теоретичну частину семінару підготувала учитель початкових класів Минайської ЗОШ І ступеня Гаджега Валентина Петрівна, яка виступила з доповіддю на тему «Формування та розвиток ключових компетентностей та наскрізних умінь учнів через впровадження інноваційних освітніх технологій в освітній процес». Педагог звернула увагу на нормативну базу даного питання, визначенні понять «компетентність», «компетентнісний підхід», «освітня інновація», розкрила зміст ключових компетентностей сучасної освіти, проілюструвала впровадження освітніх інноваційних технологій у своїй роботі під час проведення уроків, відмітила особливості та мету кожної інновації.
У практичній частині семінару Головко Наталія Іванівна, учитель початкових класів Оноківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, провела майстер-клас з елементами тренінгу «Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках читання для формування навичок швидкочитання», присвячений вивченню творчості Тараса Григоровича Шевченка. Учасникам груп було запропоновано вправи «Мій настрій», «Очікування», «Скринька асоціацій», «Незакінчене речення», «Розшифровка», «Добери малюнок», «Текст-анаграма» тощо. Виконання кожного завдання супроводжувалось презентаційними матеріалами, роздатковим матеріалом та підсумком роботи.
В ході семінару Горгош Людмила Іванівна, відповідальна за методичну роботу з учителями початкових класів району, акцентувала увагу присутніх на особливостях різних видів інтеграції, проведенні інтегрованих уроків у початкових класах, впровадженні елементів НУШ у роботу вчителів 2-3 класів. Також Людмила Іванівнаознайомила з новими нормативно-правовими документами МОН України, розглянула питання сертифікації та атестації педагогічних працівників, довела до відома вчителів особливості вибору ЗЗСО проектів підручників для 2 класу, звернула увагу на організоване завершення освітнього процесу в 2 – 3 класах, графік проведення предметних олімпіад для учнів початкових класів.
За підведеними підсумками семінар-практикум був успішним, учасники провели активну та результативну роботу.