Згідно з планом роботи відділу освіти, молоді та спорту Ужгородської РДА 21 лютого 2018 року на базі Великогеєвецької ЗОШ І-ІІ ступенів відбувся семінар-практикум учителів 1-2-х класів за темою «Позитивний вплив фізкультхвилинок на уроці у початковій школі».
Розпочався семінар щирим привітанням учасників директором школи Дюрке Р.Б., який ознайомив присутніх із візитною карткою школи. Виконуюча обов’язки завідувача РМК Сабовчик В.М. теплими словами привітала учасників, а також представила Горгош Л.І., відповідальну за методичну роботу з учителями початкових класів району.
Робота семінару розпочалася з майстер-класу на тему «Ранкові зустрічі з учнями початкових класів. Моя країна – квітучий диво-сад», який провела Слабська Оксана Юріївна, учитель початкових класів Кам’яницької ЗОШ І-ІІІ ступенів. Учитель розповіла, що ранкова зустріч складається з чотирьох основних компонентів: привітання, обмін інформацією, групового заняття та щоденних новин. До кожного з цих компонентів було підібрано відповідні практичні вправи, які можна виконувати з учнями початкових класів.
З обміну досвідом на тему «Позитивний вплив фізкультхвилинок на уроці у початковій школі» виступила Бобурка Любов Василівна, учитель початкових класів Лінцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Під час виступу вчитель розповіла про особливості розвитку дітей у початкових класах, функції фізкультхвилинок, їх види та навела приклади. Особливу увагу звернула на музичні та веселі фізкультхвилинки, які учням подобаються найбільше. Також поділилася власним досвідом з цього питання.
Горгош Л.І. проілюструвала головні компоненти Концепції Нової української школи, на які мають орієнтуватися вчителі початкової школи, а саме: новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві; орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм; наскрізний процес виховання, який формує цінності; педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками. Також перерахувала 10 ключових компетентностей, якими повинні оволодіти учні сучасної школи. Звернула увагу на те, що Нова українська школа працюватиме на засадах «педагогіки партнерства» й ознайомила з основними принципами цього підходу.
Людмила Іванівна коротко ознайомила присутніх учителів з нормативно-правовою базою Нової української школи. Розповіла про програму он-лайн курсу на сайті EdEra та ознайомила з структурою зазначеного сайту, порядком оцінювання завдань тощо.
Також Л.І. Горгош звернула увагу на головні аспекти організованого завершення освітнього процесу в 1-2 класах.
Учасники семінару переконалися в тому, що формування творчих і пізнавальних здібностей молодших школярів відбувається у процесі наполегливої, систематичної діяльності вчителя та учнів, а це робота не одного дня, а щоденної праці всіх учасників освітнього процесу.
Творча атмосфера семінару сприяла плідній співпраці, учителі мали можливість висловити думки та обмінятися досвідом роботи з порушеної проблеми. Під час обговорення колеги неодноразово наголошували, що отримали багато цікавих ідей для своєї подальшої роботи.
На завершення семінару-практикуму виконуюча обов’язки завідувача РМК Сабовчик В.М. і відповідальна за методичну роботу з учителями початкових класів району Горгош Л.І. щиро подякували дирекції школи, вчителям за організацію та проведення заходу.
|