Вчителі інформатики закладів освіти Ужгородського району розвивають свої професійні навички, оволодівають новітніми технологіями, вивчають сервіси розмаїття ХХІ століття, впорядкуванні потоку інформацій, як шляхом самоосвіти так і в традиційних рамках засідань районного методичного об’єднання.
11 грудня 2017 року на черговому засіданні районного м\о (проводилось на базі Концівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.) вчителі інформатики з 26 шкіл Ужгородщини розглядали питання розширення та поглиблення знань при застосуванні сервісів Веб 2.0 для всебічного розвитку учнів та демонстрації використання інтерактивних методів навчання. «Веб 2.0 – друге покоління мережевих сервісів Інтернету. На відміну від першого покоління сервісів Веб 2.0 дозволяє користувачам спільно діяти - обмінюватися інформацією, зберігати посилання та мультимедійні документи, створювати та редагувати публікації, тобто відбувається налагодження соціальної взаємодії. Тому технології Веб 2.0. ще називають соціальними сервісами Інтернету».
У процесі проведеної лекції з елементами бесіди та практичних завдань на методичному об’єднанні акцентовано увагу на вдосконаленні педагогічної майстерності шляхом розвитку інтересу до творчого пошуку та демонстрації практичної значимості інтерактивних методів для організації роботи з учнями на уроках та в процесі після урочних занять.
Надзвичайно захоплено сприйняли педагоги майстер-клас вчителя інформатики Концівської ЗОШ І-ІІІ ст., Т.Л.Леврінц. Педагогам сподобалася роль старанних учнів і вони одностайно підсумували високий результат заняття - залучення в інтерактивну діяльність та використання її у навчально-виховному процесі з учнями, який перевершив очікування прогнозованого результату майстер-класу. Присутні називали сервіси веб 2.0 якими користуються (SlideShare, LearningApps, Plickers, Kahoot)та інші. На двох з них (Plickers та Kahoo) акцентовано увагу присутніх, які вчитель особисто використовує в роботі протягом двох місяців. Для наочності проведено тестування з унаочненими відповідями.
Узагальнююче слово спікерів методичного об’єднання звучало надзвичайно оптимістично: «Є безліч цікавих і корисних інтерактивних методів та вправ. Зробити урок незабутнім в наших з Вами руках. Використовуючи інтерактивні методи навчання ми досягнемо мети – виховати всебічно розвинену сучасну особистість».
«Отже, всі ми творчі особистості інакше нас не було би в цьому залі, і кожен з нас прагне щоб учні не були пасивними учасниками навчально-виховного процесу, а були творцями нашого уроку, творцями своїх знань, і саме тому ми шукаємо нові методи та способи зацікавити, з мотивувати учня та ученицю до отримання нових знань, до сміливого кроку у майбутнє в інформаційному суспільстві».
Звучали слова захоплення, подяки, «резюме» для кожного педагога: сучасний вчитель повинен бути компетентний у різних наукових галузях і ми як вчителі інформатики повинні іти в ногу із сучасними інформаційними технологіями та програмами, вміти правильно застосовувати у навчальному процесі та ретельно підбирати їх відповідно до індивідуальних та вікових особливостей учнів. |