30 жовтня 2018 року на базі Чабанівської ЗОШ І-ІІ ступенів було проведено методичний діалог вчителів 2-3 класів Ужгородського району на тему «Інтегроване навчання та міжпредметні зв’язки на уроках».
Учасників діалогу тепло привітала директор школи Бабинець Галина Іванівна, яка ознайомила з історією школи, досягненнями педагогів та учнів, звернула увагу на неофіційний символ цього освітнього осередку – лелече гніздо на шкільному подвір’ї. Туди і запросив присутніх для проведення ранкового кола на тему «Ранкові зустрічі»вчитель початкових класів Чабанівської ЗОШ І-ІІ ступенів Лешко Василь Васильовичразом зі своїми першокласниками. Заняття було цікавим та насиченим різними видами діяльності: вітання, руханка, компліменти, інтелектуальна розминка в групах, щоденні новини, емоційна хвилинка.
Продовжила методичний діалог учитель початкових класів Чабанівської ЗОШ І-ІІ ступенів Попович Віталія Омельянівна доповіддю на тему «Інтегроване навчання та міжпредметні зв’язки на уроках: спільне, відмінне, особливості реалізації», в якій було розкрито поняття інтеграції, охарактеризовано структуру інтегрованих уроків. Учителька детально зупинилась на порівняльній характеристиці інтегрованого навчання та використання міжпредметних зв’язків, позитивних сторонах цих процесів, різних наукових підходах до структурування змісту навчального матеріалу.
Людмила Іванівна Горгош, відповідальна за методичну роботу з учителями початкових класів району відмітила високий рівень підготовки вчителькою теоретичного матеріалу з даної теми та акцентувала увагу присутніх на розкритті особливостей кожного виду інтеграції, її використання в навчальному процесі, продемонструвала використання міжпредметної та внутрішньопредметної інтеграції під час виконання невеликого завдання про кольори веселки.
В практичній частині методичного діалогу вчитель початкових класів Кам’яницької ЗОШ І-ІІІ ступенів Бруженяк-Щобак Тетяна Михайлівна поділилась досвідом роботи«Інтеграція школи з батьками», де розкрила рецепти нового формату взаємодії: батьки – партнери школи. Особливо зацікавило присутніх використання таких інструментів взаємодії як фішбоун, плейбек, коучинг та бажання батьків брати в них участь.
У ході роботи методичного діалогу Л.І. Горгош, відповідальна за методичну роботу з учителями початкових класів району звернула увагу на питання нормативно-правового забезпечення початкової освіти для реалізації НУШ, змін у проходженні курсів підвищення кваліфікації, участь учнів 3-4 класів у конкурсі з української мови ім. Петра Яцика тощо.
На завершення учасники діалогу ділились приємними враженнями від плідно проведеної зустрічі.
Матеріали методичного діалогу:
- Інтеграція роботи з батьками (презентація);
- буклет про батьківські збори;
- вправи для батьківських зборів. |