6 березня 2018 року на базі Червонівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів було проведено методичний діалог учителів 3-4-х класів за темою «Ігри з молодшими школярами. Теорія і практика упровадження в освітній процес».
Розпочався захід привітанням учасників директором школи Кемінь Ольгою Михайлівною, яка ознайомила присутніх із візитною карткою школи.
Робота методичного діалогу розпочалася з виступу Сегляник Анжели Федорівни, учителя початкових класів Глибоцької ЗОШ І ступеня. Учителька розповіла про роль гри в освітньому процесі. Торкнулася теоретичних та практичних аспектів ігрової діяльності молодших школярів.
Практичну частину семінару продовжила Кундря Любов Іванівна, учительЧервонівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Вона провела майстер-клас на тему «Роль дидактичної гри на уроках у початковій школі». Любов Іванівна поділилася досвідом з організації та проведення ігор на уроках української мови. Присутні з ентузіазмом взяли участь у роботі майстер-класу. Учителі енергійно працювали з прислів’ями, анаграмами, ребусами та іншими мовними іграми.
Продовжила методичний діалог Горгош Людмила Іванівна, відповідальна за методичну роботу з учителями початкових класів району, яка коротко ознайомила присутніх учителів з нормативно-правовою базою Нової української школи. Розповіла про зміни, що відбулися в програмі он-лайн курсу на сайті студії онлайн-освіта EdEra (графік публікації матеріалів курсу, оцінюванням завдань тощо) та ознайомила зі змістом листа МОН від 26.02.2018 № 1/9-114 Щодо деяких організаційних питань з підготовки педагогічних працівників на сайті студії онлайн-освіта EdEra.
Людмила Іванівна проілюструвала головні компоненти Концепції Нової української школи, на які мають орієнтуватися вчителі початкової школи, а саме: новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві; орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм; наскрізний процес виховання, який формує цінності; педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками. Також перерахувала 10 ключових компетентностей, якими повинні оволодіти учні сучасної школи. Звернула увагу на те, що Нова українська школа працюватиме на засадах «педагогіки партнерства» й ознайомила з основними принципами цього підходу.
Л.І. Горгош охарактеризувала особливості впровадження нового Державного стандарту початкової освіти (постанова Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 87), ознайомила з проектом Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти.
Також звернула увагу на головні аспекти організованого завершення освітнього процесу в 4 класі, зокрема проведення ДПА.
Учасники методичного діалогу переконалися в тому, що ігрова діяльність в початкових класах веде до формування творчих і пізнавальних здібностей, креативного мислення. У процесі гри учні мають можливість вільно висловлювати думку, приймати нестандартні рішення, працювати в команді, слухати і бути почутим.
Творча атмосфера семінару сприяла плідній співпраці, учителі мали можливість висловити думки та обмінятися досвідом роботи з порушеної проблеми.
На завершення методичного діалогу Горгош Л.І. щиро подякувала дирекції школи, учителям за організацію та проведення заходу.
|