У Законі України «Про освіту» сказано, що розвиток освіти повинен базуватися на використанні нових прогресивних концепцій, впровадженні в навчально-виховний процесс дошкільного закладу сучасних педагогічних технологій, науково-методичних досягнень, та на відмові від авторитарної педагогіки; закріплено право вихователя на вибір методів, засобів і організаційних форм навчання.
Щоб здійснити цей вибір, вихователь має бути добре поінформованим досягненнями в педагогічній науці та практиці методики викладання практичних та теоретичних занять. І вже нікого не треба переконувати, що основа у розвитку творчої особистості дитини є створення практичних ситуацій активного пошуку, роздумів, здогадів, дискусій та розв'язання протиріч. Заняття без таких методів — це вчорашній день.
З метою ознайомлення педагогів з інтерактивними методиками та вироблення позитивного ставлення до інтерактивних технологій, зацікавлення та навчання в їх використанні 12 грудня 2018р. на базі Коритнянського ДНЗ проведено засідання школи педагогічної майстерності вихователів ЗДО району.
В ході заходу вихователі Коритнянського ДНЗ поділилися досвідом роботи та провели ряд майстер-класів:
Тетяна Мількович - майстер-клас по вивченню вірша з використанням мнемотехніки - технології ефективного засвоєння інформації;
Тетяна Каменца – майстер-клас по виготовленню нетрадиційного обладнання для занять з фізичного виховання та частину заняття з фізкультури за технологією М.Єфименка ,,Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей”.
Северина Котубей - поділилася досвідом роботи щодо використання в роботі з дітьми елементів технології саморозвитку М.Монтессорі” та провела майстер-клас з аплікації - ,,Новорічна ялинка”.
Крім того, Наталія Немеш, методист Ужгородського райметодкабінету Ужгородської райдержадміністрації, провела майстер-клас ,,Інтелектуальна карта як ефективний спосіб і засіб формування у дітей цілісної картини світу”, надала методичні рекомендації щодо тематичного планування освітньої діяльності в ЗДО.
Під час ,,круглого столу” вихователі мали можливість висловити думки, поділитися власним досвідом роботи. Всім сподобалася форма проведення: майстер-класи, в ході яких усі були активними учасниками.
Захід поповнив скарбничку педагогів цікавими ідеями. Позитивна атмосфера, яка панувала на засіданні школи педагогічної майстерності, подарувала усім гарний настрій та незабутні враження.
|