П`ятниця, 19.04.2024, 22:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Інформаційний портал відділу освіти,молоді та спорту Ужгородської районної державної адміністрації

Меню сайту
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
<
МОН урядовий портал ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ Ужгородська РДА ІСУО ЗНО ЗІППО ДНЗ освіта в україні шкільні підручники педпреса

Головна » 2016 » Жовтень » 6 » Про окремі питання організації навчально-виховного процесу
07:01
Про окремі питання організації навчально-виховного процесу

Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, учителям, методистам

У зв’язку з чисельними зверненнями від батьків щодо перевантаження учнів  звертаємо увагу на таке.

1. Навчальне навантаження учнів не повинно перевищувати гранично допустиме. Розклад навчальних занять складається з урахуванням вимог ДСанПіНу та повинен враховувати оптимальне співвідношення навчального навантаження протягом тижня, динаміку розумової працездатності учнів, а також правильне чергування протягом дня й тижня предметів природничо-математичного і гуманітарного циклів з уроками музичного, образотворчого мистецтва, трудового навчання та основ здоров'я і фізичної культури. У 10-11-х класах допускається проведення спарених уроків з основних і профільних дисциплін (предметів).

Робочий тиждень передбачає для учнів першого класу додатковий розвантажувальний день - четвер, у розклад якого не вводяться предмети, що потребують значного розумового напруження (математика, мови).

Курси за вибором, факультативні, індивідуальні та групові заняття проводяться за окремим розкладом у дні з найменшою кількістю уроків з обов’язковою перервою після основних уроків.

2. При визначенні доцільності, характеру, змісту та обсягу домашніх завдань слід враховувати індивідуальні та вікові особливості учнів. У 1-му класі домашні завдання не задаються. Обсяг домашніх завдань має бути таким, щоб витрати часу на їх виконання не перевищували у 2-му класі 45 хв.; у 3 класі - 1 години 10 хв.; 4 класі - 1 год. 30 хв.; у 5-6-му класах - 2,5 години; у 7-9 класах - 3 години; у 10-12 класах - 4 години. Домашні завдання не даються учням початкових класів на вихідні, святкові та канікулярні дні.

Перевантаження учнів загальноосвітніх навчальних закладів надмірним обсягом домашніх завдань не допускається.Контроль та відповідальність за перевантаження учнів домашніми завданнями покладено на керівників навчальних закладів

Акцентуємо увагу на правильному дозуванні домашнього завдання. Учителі повинні спланувати роботу такого об’єму і змісту, щоб учні не відчували перевантаження. Для цього необхідно враховувати зайнятість учнів з інших предметів у цей день, темп і ритм роботи учнів, стан їхнього здоров’я. Недопустимим є перевантаження учнів 1-4, 5 класів завданнями, які містяться у додаткових посібниках, зошитах з друкованою основою: зафарбовування малюнків, складання схем, таблиць, виконання додаткових завдань і вправ, написання домашніх творів тощо.

Міністерство освіти рекомендує, зокрема, вчителям початкових класів, здійснювати сумарний підрахунок усіх домашніх завдань на той чи інший день відповідно до ДСанПіН (сума всіх усних та письмових завдань з усіх навчальних предметів, включаючи іноземну мову, номери завдань, сторінки та ін.), їх об’єм і ступінь складності з урахуванням особливостей всіх учнів класу (лист МОН від 28.01.2014 №1/9-72).

Завдання мають бути посильними для самостійного виконання учнями. Не можна, особливо для дітей та молодших підлітків, пропонувати завдання на невідпрацьований матеріал, який не пояснювався на уроці, оскільки в такому випадку вся складність засвоєння навчального матеріалу переноситься з уроку на домашню роботу. Недопустимим є домашнє завдання з написання рефератів для початкової школи та 5-6 класів.

3. Окрему увагу необхідно приділити подоланню труднощів періоду адаптації учнів 5-х класів, адже перехід із початкової школи в основну, поява декількох учителів з різними вимогами, різними характерами, різним стилем викладання є одним із найважчих періодів шкільного життя.

Важливими чинниками у вирішенні проблеми є цілеспрямована координація дій усіх вчителів і знання вікової психології. Докладні рекомендації щодо організації навчальної діяльності п’ятикласників містяться в листі МОН від 24.05.2013 №1/9-36

Переглядів: 619 | Додав: ishtvandendeshi | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Шишлівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Концівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Оноківська ЗОШ І-ІІІ ст.
Сюртівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Есенська ЗОШ І-ІІ ст.
Малодобронська ЗОШ І-ІІІ ст.
Великолазівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Сторожницька ЗОШ І-ІІІ ст.
Великодобронський ліцей
Кам’яницька ЗОШ І-ІІІ ст.
Руськокомарівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Великогеєвецька ЗОШ І-ІІ ст.
Великодобронська ЗОШ І-ІІІ ст.
Лінцівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Ратівецька ЗОШ І-ІІ ст.
Тисаашванська ЗОШ І-ІІ ст.
Середнянська ЗОШ І-ІІІ ст.
Коритнянська ЗОШ І-ІІІ ст.
Червонівської ЗОШ I-III ст.
Малогеєвецька ЗОШ І-ІІІ ст.
Паладь-Комарівецька ЗОШ І-ІІ ст.
Худлівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Анталовська ЗОШ І-ІІ ст.
Киблярівська ЗОШ І-ІІ ст.
Дубрівська ЗОШ І-ІІ ст.
Соловківська ЗОШ І-ІІ. ст.
Холмківська ЗОШ І-ІІ.ст.
Соломонівська ЗОШ І-ІІ ст.
Пацканівська ЗОШ І-ІІст.
Тисаагтелекська ЗОШ І-ІІ ст.
Чабанівська ЗОШ І-ІІ ст.
Чертезька ЗОШ І-ІІ ст.
Яроцька ЗОШ І-ІІ ст.
Освітній портал Ужгородщини

«Методичний портал»

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання безкоштовні програми безкоштовні програми фоторамки

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz