Меню сайту
Міні-чат
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
ПсихологПроблема взаємин у родинах, де є діти з особливими потребамиПредметом особливого дослідження дефектологічноі науки є психологічні стани батьків, їх переживання та взаємини, пов’язані з народженням хворої дитини. Цей період прийнято вважати найважчим: змінюються стосунки між подружжям, весь уклад сімейного життя. Дефектолого-соціологічні дослідження дають підстави стверджувати, що частіше розпадаються родини у яких жінка має постійно знижений фон настрою - тривожна і дратівлива, весь сімейний розпорядок підпорядкований хворій дитині, запити інших членів сім’ї не враховуються. У тих випадках коли, взаємини у родині і раніше були нестабільними, народження хворої дитини стає ніби лакмусовим папірцем і приводом для розлучень. Розлучення негативно позначається на психічному розвиткові як здорових дітей, так і хворих. Спостерігаються емоційні порушення і труднощі міжособистісного спілкування. Надто хворобливо реагують на розлучення батьків діти з менш вираженим інтелектуальним дефектом. Реакція дівчаток на розлучення значно легша, ніж хлопчиків. Хлопчики почуваються впевнішими, якщо після розлучення зберігаються контакти з батьком. Аналіз подружніх пар, які розлучилися після народження хворої дитини, свідчить, що у випадках коли звинувачують батька, намагаючись схилити дитину на свій бік, дитина втрачає впевненість у собі. Вкрай негативно впливають на родинну атмосферу і розвиток хворої дитини грубі, нешанобливі стосунки між батьками, застосування фізичних покарань. Найчастіше фізичні покарання застосовують до дітей з гіперактивною поведінкою, вони дратують батьків, вихователів, вчителів і просто сторонніх людей. Багато з них страждають дисконцентрацією уваги. Фізичне покарання ще більше збуджує хворих дітей. До покарань більш схильні батьки до яких в дитинстві застосовувались тілесні покарання, вони самі мають підвищену агресивність, імпульсивність і потребують систематичної психотерапевтичної допомоги. У таких випадках ми рекомендуємо батькам проаналізувати своє ставлення до дитини: чи вважають її гіршою, ніж вона є насправді. Неадекватно впливає на розвиток хворої дитини і гіперопіка. Вона виростає нервовою, збудженою, тероризує всіх навкруги, потребує до себе постійноі підвищеної уваги. Найсприятливіші стосунки складаються в родинах, де мати намагається краще зрозуміти проблеми своєї дитини, не забуваючи про потреби здорових членів сім’ї, а також про свої власні. Батькам, які мають аномальну дитину, слід знати, що її виховання потребує великих фізичних і духовних зусиль. В випадках, коли в родині з’являється дитина з відхиленням у розвитку, батьків цікавлять їх першопричини. З’ясування цього стає важливим для сімейної пари, а також для медичного і педагогічного розвитку хворої дитини. У таких випадках доцільно звертатись до психолого-медико-педагогічної консультації. Важливу роль у підтримці родин, які мають дітей з особливими потребами видіграє доступна і грамотна інформація про можливість цілеспрямованого спеціального виховання, навчання і корекції, які дають змогу хворим дітям пристосовуватись до життя в суспільстві, стати його повноцінними членами. |
Пошук
Архів записів
Друзі сайту
Шишлівська ЗОШ І-ІІІ ст. Концівська ЗОШ І-ІІІ ст. Оноківська ЗОШ І-ІІІ ст. Сюртівська ЗОШ І-ІІІ ст. Есенська ЗОШ І-ІІ ст. Малодобронська ЗОШ І-ІІІ ст. Великолазівська ЗОШ І-ІІІ ст. Сторожницька ЗОШ І-ІІІ ст. Великодобронський ліцей Кам’яницька ЗОШ І-ІІІ ст. Руськокомарівська ЗОШ І-ІІІ ст. Великогеєвецька ЗОШ І-ІІ ст. Великодобронська ЗОШ І-ІІІ ст. Лінцівська ЗОШ І-ІІІ ст. Ратівецька ЗОШ І-ІІ ст. Тисаашванська ЗОШ І-ІІ ст. Середнянська ЗОШ І-ІІІ ст. Коритнянська ЗОШ І-ІІІ ст. Червонівської ЗОШ I-III ст. Малогеєвецька ЗОШ І-ІІІ ст. Паладь-Комарівецька ЗОШ І-ІІ ст. Худлівська ЗОШ І-ІІІ ст. Анталовська ЗОШ І-ІІ ст. Киблярівська ЗОШ І-ІІ ст. Дубрівська ЗОШ І-ІІ ст. Соловківська ЗОШ І-ІІ. ст. Холмківська ЗОШ І-ІІ.ст.А> Соломонівська ЗОШ І-ІІ ст. Пацканівська ЗОШ І-ІІст. Тисаагтелекська ЗОШ І-ІІ ст. Чабанівська ЗОШ І-ІІ ст. Чертезька ЗОШ І-ІІ ст. Яроцька ЗОШ І-ІІ ст. Освітній портал Ужгородщини вологість: тиск: вітер: |